datorn:'(

min dator har kraschat vilket inte känns sådär super kul. men har ju trots allt haft den i 5 år nu så. och ska få en ny i födelsedagspressent. vet dock inte vad för någon, men det blir ju iaf en laptop. skulle gärna vilja ha en mac dator men det känns nog som att dom är lite för dyra!
.
iaf, har varit på stan idag. hittade en tröja och min efterlängtade skjorta. har letat igenom hela stockholm efter den! har även väntat på bussar hur länge som helst idag, går ju 1 i timman på söndagar, oskönt!
nu har jag precis ätit två mackor och druckit lite te. är döds trött just nu och vet itne varför. 
.
igår kväll var hos johan och kollade på film, vi såg the social network och mr and mrs smith som gick på tv. helt okej filmer!
vaknade dock upp med nackspärr typ imorse för jag hade leagt med sillnacke under båda filmerna.
puiss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0