godmorgon

jag är vaken nu även fast att jag börjar 9, men skit samma! gjorde inte dag 10 igår men det var vad man hade på sig och jag hade ju träning så..
iaf satt och kollade tävlingar till nästa termin, 4 som jag och hanna kan åka på i par och singel. jävlar vad det ska dansas!!!! super kul. sen får vi se hur det blir med det andra. men det bästa är ändån att sm är i göteborg, mitt älskade göteborg. kanske stannar där nere efter det. bara för att. för att det är bäst typ. göteborg(L)
.
men idag då. skola. prov. sen måste jag vara längre på jobbet för det är avslutning. hinns inte med något gym men det får bli imorgon. ganska chill vecka ändå. film idag. vanligt imorgon. onsdag wargen. torsdag fredag lucia. skönt!
ne men dags att kliva upp?
.
vet ni vad jag saknar, ibland saknar jag den där tjejen i mitt liv som alltid peppade mig till allt. sa att jag kunde göra det bara jag ville.
.
puss julia

Kommentarer
Postat av: emma

du klarar allt bara du vill

2010-12-06 @ 11:50:40
URL: http://emmaericsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0