godmorgon

kan blogga lite nu då när jag ändå är vaken. har nyss duschat. och ska snart klä på mig och börja fixa mig. orkar bara inte riktigt än! idag ska jag som sagt på wargen och pc. pappa får skjutsa mig till pc för jag hittar fan inte dit! bra lokalsinne:D
ikväll är det dans hela kvällen. men innan det måste vi på skolan och ha en lektion, bara för att jag har skrivit klart min och ska bara börja träna på min redovisning. men sen lär ju jag behöva börja med att skriva en rapport med bara diskussioner med mig själv? jag som suger på det!
tack och hej!
julialägger ut en fin sommrigbild, faktiskt från dagen innan skolavslutning. vi var jätte många som spelade brännboll, dock typ 3 tjejer? sen blev jag dock helt nerblött av 2liter vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0