godmorgon

vaknade för ca 5 minuter sedan, drömde 2 konstiga/läskiga drömmar i natt som jag kommer ihåg. i den ena skulle jag på danstävking, jag tappade bort min väska på en båt, båten hade min väska men jag fick inte tillbaka den å det var snart min och julias tur att dansa så jag blev skitarg på dom på båten. det var ingen vanlig båt utan det var en skit smal båt där det låg människor som skadat sig på. jag blev så arg så jag puttade i en av de skadade i vattnet. i min andra dröm snodde vi en limosin, sen fastnade jag i ett trapphus där det fanns en mördare. skönt att vakna å märka att det bara var en dröm.
.
nu ska jag gå upp och äta sen idag blir det att åka ner på mellandagsrean.
/hanna

Kommentarer
Postat av: Olivia

vad fick ni i julklapp?

2010-12-26 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0