jahaja

nu är jag hemma. och har varit det ganska länge. har kollat på paradise som jag missade igår. hunnit klaga ett antal gånger till johan att jag inte orkar något. tror inte att han orkar höra på mitt klagande något mer faktiskt!
ikväll händer väl inget. som vanligt. imorgon blir det julklappsinhandling. hoppas verkligen att jag blir klar. måste nog fy lite extremekläder ihelgen oxå. och förbereda inför mitt ledarskap som är på torsdag, fixa lite inför engelskan som ska in på tisdag, men måste inte göra hela saken hemma iaf!
måste oxå kolla luciakläder tills tisdag(vet att det är fel dag)
men kom på våran lucia kvart över 8 på tisdag morogn:)
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0