lista

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? självklart

- dog någon som stod dig nära?
nej

- vilka länder besökte du? grekland

- är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? värme, frihet

- vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? riktigt många

-största misstaget? jadå, em viss person kanske. fast jag vet inte om det var ett misstag.

- har du varit sjuk eller skadat dig? förkyld, sträckningar, halsfluss

- bästa köpet? vet inte

- vad spenderade du mest pengar på? kläder helt klart, dansen

- gjorde någonting dig riktigt glad? 
ja det är väl klart. jag ahde ju några fina stunder med mina vänner.
 
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? men oj vad många!

- är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vet inte, beror på

- vad önskar du att du gjort mer? skrattat

- vad önskar du att du att du gjort mindre? sträckt mig

- hur tillbringade du din midsommarafton? på frösön med massa sen inne i stan ett tag

- har du druckit alkohol i år? .

- har du vart stupfull? nej

- har du sett någon varit full? hahaja!

- blev du kär i år? ...

- hur många förhållanden? 0.

- favoritprogram i sommar? många

- bästa boken du läste i år? har läst så jävla många så vet itne!

- största musikaliska upptäckten? ingen aning

- något du önskade och fick? vet itne riktigt

- något du önskade dig men inte fick?
jaa

- finns det något som skulle gjort 2010 bättre? ja det är klart, men det var ett helt okej år ändå

- hur skulle du beskriva din stil 2010? vet inte

- vad fick dig att må bra?
mina vänner

- vem saknade du? några stycken

- fått någon ny vän? japp
 
- årets besvikelse? några

- årets bästa? yran och sommaren

- årets tältning? tältade fan aldrig tror jag

- vad gjorde du på din födelsedag 2010? hade det jätte kul med mina vänner(L)

-sammanfatta 2010! oförglömligt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0