mänsklig

mår lite bättre nu, efter en alvedon oc en ipren, några koppar te och mat. eller jag är iaf mänsklig nu, ligger inte och skakar och gråter under täcket iaf. där har ni mig när jag får halsfluss. kommer adrig kunna sova inatt heller, halsmandlarna tar upp halva halsen, känns som små knivar i halsen.
skönt liv. äckel datorerna krånglade här hemma oxå, fick maila min lärare och be henne skriva ut en sak. har nått englska tills imorgon. men man får inte göra allt hemma och jag fattar inget, lär ju inte fatta mer imorgon heller, min hjärna kommer vara helt lost. har lucia träning imorgon i typ 2 timmar, skönt. slipper iaf spanskan. hoppas att vi itne gör något på matten imorgon. får inte träna heller. det enda man kan se fram emot.
ne nu blev det här ett jävla depp inlägg. har inte gjort på hela dagen. kan göra det imorgon kväll
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0