smaka på den och lukta på den

idag hade jag spanskaprov och redovisning om vårat mentorsföretag. nu har jag en massa andra läxor jag borde ta tag i å göra, men eftersom våran idrottslärare har blivit parasitsjuk sköt hon fram våran idroottsuppgift, så den kan vänta, och engelskan blev också framskjuten så det känns skönt att hela helgen inte kommer gå åt de, utan jag har en vecka till på mig, men borde ta tag i psykologin nu, eller snart.
.
just nu ligger jag i sängen och kollar på nils karlsson pyssling, mår bättre idag å hoppas på att kunna äta mer middag idag än vad jag kunnat gjort på ett tag.
.
btw så glömde jag att ta med mig någonting att dricka till skolan idag, men jag hittade min mjölk, skolan hade min goda laktsoafria mjölk och den var kall :) de gjorde typ min dag.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0