tjo

idag var första dagen den här veckan jag började tidigt så det var sjukt jobbigt att kliva upp i morse. å de va onödigt gjort för när jag kom till skolan var våran lärare hemma med sjukt barn så vi hade ingen lärare, sen hade jag håltimme så jag hade kunnat varit hemma till halv 12, aja blev klar med ganska mycket av våran engelskauppgift så det var väll skönt. vi fick även tillbaka våra fek prov idag å jag och sanne va dom ända i våran klass som fick alla rätt! hehe var tvungen att skryta lite.
.
åkte inte hem efter skolan eftersom jag slutade halv 4, jag gick och köpte donk som jag åt innan träningen, å på tekniken hade vi famehoppsträning osv med cazzi det var jobbigt med skönt. jag känner på mig att jag kommer ha träningsvärk i mina ben imorgon, men det är skönt!
.
nu har jag kollat på paradise så nu ska jag väll snart lägga mig, bara kolla lite saker på datorn.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0