tråkigt liv

ja jag kanske har det. men jag orkar helt enkelt inte göra det. det är kallt ute. det är mörkt ute. jag är trött. blir tröttare för att jag itne gör något. tänkte hitta på någon med johan ikväll, vi orkade helt enkelt itne. länge sedan jag träffade han nu. men han gör för mycket bus. tar en lugn kväll då istället. hanna hade ju tydligen glömt bort våra planer oxå, hon är med fredrik.
.
imorgon då. stan. köpa julklappar. ingen aning vad jag ska köpa än. tycker inte riktigt om det..
sen då, dans imorgon kväll. för mycket att fixa. orkar inte riktigt bry mig och spanskan. måste fixa mitt ledarskap och det, men va fan. jag göre på söndag eller nått!
puss julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka i din klass är ihop?

2010-12-10 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0