frååga

vill inte säga ;$ om insane:
jag vet att detta inte hör hit.
men det var det första inlägget och jag bara tog nu.

jag har en fråga.
hur gammal var du när du började tävlingsdansa?
gick du på audition då?
klarade du det på första försöket?

för .. idag var det tävlings audition och jag kom inte vidare..jag vet inte varför eftersom andrea inte sa något..jag är så jävla ledsen och sur och vill aldrig mera dansa :/ vill inte ens försöka en gång till :'(
hur ska jag få tillbaka lusten?
för i hela mitt liv har jag dansat och jag vill inte sluta tack vare det här !
snälla svara..

hej, vi är ju 2. jag julia,13,5 när vi började och hanna var 15.
ja vi gick på audition tillsammans och kom med då.
det är ju bättre om du fortsätter dansa så att du kan utvecklas och kanske komma med närsta gång. du ska inte ge upp hoppet, utan fortsätta träna mer och mer.
annars kan du ju oxå fråga varför du itne gick vidare oxå om hon svarar så kan du ju kankse träna på det. efter tävlingar om det går dåligt så måste man ju bara träna mer och mer, för man vill att det ksa gå bättre nästa gång:)
.

sova är för töntar, är man som vi är man vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0