fredag!

tror värkligen inte att det är mening att jag ska kliva upp tidigt på fredagar, idag stängde jag av 5 alarm i sömnen, även fast jag har den långt ifrån sängen så jag måste kliva upp, å har asjobbiga signaler. vaknade 10 i 8 av att min bror skrek å frågade vart hans jacka va,jag gick upp å blev sur för att han inte hade väckt mig, å jag hittade hans jacka på en gång, den va ju fran framför honom. sen fick pappa skjutsa mig till skolan så jag inte skulle komma försent började kvart över 8 så skulle inte hunnit om jag tagit bussen.
.
nu är jag hemma å har städat upp lite, ska lägga in kläder i garderoben, men först jag äta för jag är hungrig! (kanske inte så ovanligt) hehe
puss hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0