haloj

matgladtjej_93 är precis vad jag är. började med att jag åt 4 stora köttbitar å potatisklyftor innan skolan. direkt när jag kom till skolan va jag hungrig, när jag kom hem fikade jag mackor och oboy, sen åt jag middag innan träningen. när jag kom hem från träningen åt jag middag igen. blev mer hungrig å åt lite mer, å nu har jag ätit mackor å te! å de är inte bara idag jag äter extra mycket, jag äter alltid mycket, men vart fan försvinner all mat? jag tycker jag borde kunna få växa å bli lite längre, men tydligen icke.
.
har även försökt plugga lite engelskagramatik sen jag kom hem, men datorn var för lockande, nu ska jag snart lägga mig för lille hanna är trötter
/puss haniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0