haloo

jag skrev ingenting igår på grund av att på morgonen åkte vi till greftåvallen å firade min kusin skom fyllde 5. jag körde bil hela vägen dit, tyckte jag var ganska duktig! vi var där till typ halv 6, då åkte vi hem med farfar för pappa stannade. på den tiden han jag, kasta småbarn i snön, hata småbarn, köra skoter, kolla på film, tycka småbarn är jobbiga.
.
när vi kom hem lagade jag mat, kvällen blev ite som planerad, den blev roligare(:
.
idag har jag haft träning i 3 timmar, hälften av den tiden körde vi styrka, snart är jag riktigt biff.
.
nu kanske jag borde göra kalrt mitt hemprov, älskar att göra allt i sista sekunden..
/hanna

Kommentarer
Postat av: foff

haha min farbrors skoter är med på en bild! ;p

2010-02-08 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0