hejhej

har haft en bra dag och varit glad tills vi slutade, när jag kom ner till busstorget så åkte 2an framför mina ögon, men jag såg att 6an skulle komma om 5 min, en buss kom å jag hoppade på,  å när jag hade börjat åka visade det sig att de va fel buss för den vägen brukar jag aldrig åka, å det brukar alltid bara vara 2an å 6an som stannar längst fram på busstorget. men jag trodde jag hade kommit på 9an, då kunde jag ju kliva av vid ica, men nej den körde en cp väg å jag fick kliva av vid badhuset gå till raggarn å där såg jag 2an åka förbi så jag fik vänta en kvart på att nästa buss skulle komma. fan va de va segt.
.
jag hade tänkt ut å springa när jag kom hem men nu är jag kom hem, men nu är jag så sur så de blir inte av.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0