hejhopp

sitter här å svullar godis, tror jag slagit rekord att äta mycket godis på kort stund, nu är jag äcklad av de men fortsätter äta iallafall? vad är de för fel på mig?
.
sen jag kom hem från skolan har jag gjort allt utom att plugga. när jag kom hem värmde jag på pizza i ugnen, åt den satt vid datan bytte om å åkte in på träning. när jag kom hem åt jag lassange, sen satt jag å bror å kollade på youtube blandannat
vill typ dö när jag såg de där, han skrattar åt sina dåliga skämt! kolla själv får ni se, han videobloggar typ varje dag. fyfan kolla själv så fattar ni vad jag menar.
.
när jag fick panik på han gick jag ner för att plugga men fastnade vid msn å facebook.
.
nu har jag blivit trött också, jag måste lära mig att plugga!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0