isgrottan

gb idag ju. jonna hade stukat foten så hon kudne inte åka men och stog bak på olivias skidor så hon kunde åka med ändå:)
bilder kommer senare, när jag orkar elelr så får ni väl kolla jonnas blogg:)
jag jonna och oliviag stack iaf till grottan, vi gick in till typ tredje rummet men gick ut igen för vi hade ju pjäxor.
men lite senare fick vi med oss fler folk oxå då gick vi inte till det stora rummet. det är så jäkla fint, det blev inga bilder där inne men. åk dit någon gång. jag ahr varit där 2 gånger och jag hatar trånga utrymmen!
jonna och några fler gick ut en annan väg men itne jag och olivia vi hade hjälm på oss osv.
.
nu ska jag väl tare lugnt, träningar ikväll.
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0