månday

tjo, har inte skrivit något idag så sammanfattar dagen nu. när jag skulle gå till bussen i morse så gick dom fel tider, den jag skulle ta kom för tidigt så jag fick ta en senare buss. bara 2 lektioner idag, å vi fick leka på hela svenskan:)
.
efter skolan gick jag å julia lite på stan, sen hem å käka å tillbaka till stan för att träna med insane. vi har fan blivit duktigare på att inte bara stå å prata om fel saker när vi ska träna;p
.
sen jag kom hem har jag skickat in mitt hemprov om eu, ätit, suttit vid datan, ska snart lägga mig å läsa igenom redovisningen tills imrogon, sen har vi inget speciellt i skolan på ett tag tror jag, fan va härligt:)
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0