söndag

kvällen igår va, rolig/busig/ROLIG vi fick se massa sidor av våra vänner vi aldrig sätt förut, de blev en massa skratt mer får ni inte veta :H
.
eller jag kan berätta att på morgonen va jag astrött å alla andra gick upp 9, jag ville sova men de fick ajg tydligen inte, julia hoppade typ på mig, jonna tömde vatten på mitt ansikte, de slutade med att jag typ började slåss för jag har inte alltid så bra morgonhumör särskillt inte när man sovit 3 timmar typ. .
.
vi gick iallafall till ica å köpte frukost/lunch som vi åt innan träningen.
.
nu är jag hemma från träningen, har duschat å ätit, de är meningen att jag ska plugga nu får se hur de blir med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0