städat rummet

idag har jag varit super duktig kolla på bilderna så fattar ni!
först började jag med att plocka tvätten nere coh sen även uppe.
först var det jävligt stökigt.
men det vart ju iaf bättre. dock så hade ju jag tråkigt...
så jag städade ur ena min byrå så jag bara har den lilla och ställde in ett bort.
jag städade även badrummet sen.
duktgia jag:D

var på stan igår med mamma, här kommer det jag köpte:)
linne från bikbok + armband.
jätte fin klännig från bikbok!
som ni märker älskar jag blå och vit randigt, håkan vet ni;)
klänning med axelvaddar och paljetter, bikbok
jeansjacka mq
tröja mq
tröja från mq
sen köpte jag även idpuder+ rengöring coh sånt.
nu har jag nyss varit och ätit middag, hummer mums, och ändrade precis mina planer för kvällen, blir angelica och klara iställer:D
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0