tjabba tjena hallå

ikväll har jag somsakt varit hos nadia, vi tog bussen dit halv 5 från stan. när vi kom dit satt vi å pratade ett tag sen år vi asgod mat som nadias mamma hade lagat. efter de åt vi kladdkaka med hallon å grädde, sen blev de malodifestifalen, å vi alla blev förälskad i eric saade som förmodligen dom flesta tjejer, jag vill att han ska göra slut med molly, jag gillar inte henne just nu.
.
när de va slut kollade vi på en film å pratade, sen körde vi anden i glaset. vid 12 fick vi skjuts hem de va härligt så man slapp ta nattbussen.
-
nu sitter jag hemma å lyssnar på håkan å deppar för de va ett år sen jag såg honom idag.
nu vill den inte att jag ska kunna ladda upp nå fler bilder så ni får nöja er med dom här

btw hatar jag min bror, han e dum i hela huvet.
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0