halo

gick inte så bra att somna tidigt igår, men upp kom jag iallafall även om de va döden att kliva upp kvart över 9. jag å julia åkte iallafall ner på stan å solade en liten stund. sen gick vi ner på stan men de va så kallt så vi åkte hem halv 12.
.
när jag kom hem kom pappa oxå hem som varit borta ett tag, å även farmor kom å gav mig en chokladkaka för idag har jag faktiskt namsdag för er som inte visste de.
.
sen åkte jag ner på staden med pappa å tog hål i naveln, å lämnade tillbaka filmer på videoteket å lite annat. sen hem å jag satte på en film men somnade fram till middagen.
.
nu har jag nyss ätit spagetti å köttfärssås, nu äter jag lite marabou:)
/HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0