lunes

hola amigos. efter skolan mötte jag adde så han fick tillbaka sin mobilladdare sen gick jag till tandregleringen för att kolla så tänderna inte håller på att åka tillbaka å de gör dom inte:) ska tillbaka igen om ett halvår, hon sa att de va sista gången jag skulle dit, lycklig tjej här! då skulle jag på gipsgrejen av hur mina tänder såg ut innan jag hade tandställningen, ett schema för när jag ska sova med plastskenan å hur länge ståltråden ska vara kvar.
-
efter de gick jag å julia inte på stan, sen åkte jag hem å åt å pluggade lite spanska, man måste ju ha nått gott å knapra på när man pluggar då bår de mycket bättre:H
nu har jag tagit en paus, får se om jag orkar plugga något mer. å hoppas jag kan de mesta på provet imrogon, även fast jag inte lärt mig allt.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0