sur å hungrig

pappa sa att vi skulle äta halv 7 idag, så jag gick hem då. men pappa var inte ens hemma, jag ringde han kvart i 7 å han sa att han va påväg hem. sen när han kom hem så sa han
.
-du kan väll börja med maten så jag får bada?
jag -aldrig jag har fan lagat mat hela veckan, du ska fan inte bada innan, du sa att vi skulle äta halv 7 å nu är den 7, vill du att jag ska dö av hunger eller?
pappa går uppåt å säger samtidigt, men nu gör jag maten som jag vill, å de är inte som du vill ha de.
.
han vill verkligen att jag ska göra mat men de är faktiskt inte jag som är vuxen i huset, jag är fortfarande barn å vill faktikst ha maten serverad ibland utan att behöva göra något.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0