tisdag

faktiskt inte så jobbig dag på skolan som de brukar vara på tisdagar, började med prov, de gick väll sådär, hatar när man tror att de ska komma massa saker så man pluggar på allt, så får man provet å ska kunna massa saker på få grejer. .
.
på tisdagar har vi alltid fika oxå på mentorstiden, å de är asbra för man blir alltid så hungrig näe vi har sen lunch. å nu har vi matte både innan å efter lunch villket är lite drygt, på den andra lektionen repeterade vi lite till np som är på torsdag sen ritade vi fina täckningar(;
.
på engelskan fick vi vänja om vi ville gå hem eller inte, jag gik hem å har nästan skrivit klart hela mitt tal nu, känner mig ganska stollt eftersom jag aldrig brukar plugga när jag bestämmer mig för att gå hem å göra de.
.
nu dunkar jag musik på hög volym, måste ju passa på när ingen annan är hemma i huset.
vanjich ritar en fjärill
/hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan ni inte blogga mera :(

jag älskar eran blogg och läser den varje dag med det blir typ bara en två updt. av er båda :P

men jag är nöjd ! jag ÄLSKAR er blogg ;dd

höhö (a) <3

2010-01-26 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0