yoyo

kom hem för ett tag sen. jag träffade vanja på bussen imorse å vi pratade om att säga till våran lärare å flytta spanskaprovet eftersom vi skulle på föreläsning kl 9 å då skulle vi bara hinna ha provet i 45 min å de här psovet är stort så vi ville ha mer tid en de på oss.
.
när vi kom till spanskan berättade vi de å hon såg ut som ett frågetäcken å sa att vi inte hade provet idag utan på tisdag!
-
sen på svenskan å engelskan jobbade jag järnet, hade inte börjat med talet eller skriva om guden, blev färdig med allt om guden å började på talet, känner mig duktig!
.
nu händer inget, eller ska gå upp å prata lite med min papi skriver kanske mer sen
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0