bara en dag kvar

har kommit hem från den näst sista dagen på jobbet, har gjort sånt jag gjort resten av tiden, när dom fikade vid 11 satt jag och pratade med en tant, helt plötsligt sa hon
- folk frågar om jag är sjuk när dom hör att jag varit sjukskriven i ett år
jag - vad är du för sjuk då?
- bland annat klämskador,  jag har ramlat ner från ett kyrktorn och för en cement trappa som var 20 meter hög
.
och sen när jag var ute och gick med en annan
- förut för länge sedan fick jag ont i huvudet, då försvann allt mitt hår, då gick jag till doktorn och han tryckte in nya hårstrån.
jag - vad bra
- ja
ca 1 minut senare, - men nu har jag inget huvud, det är bara en bommulsboll
jag fattar inte vart dom får allt ifrån, men roligt är de iallafall in the moment när dom säger sånna där saker
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0