det värsta med att vara hemma själv..

är när något händer så att man måste vara två.
eftersom att det blåste idag och att det alltid är motvind i östersund så lyckades en liten liten sten blåsa in i mitt öga. sjukt ont gjorde det. och då stog jag först i en timma i hopp om att få ut den utan saltlösning. (hade ingen tillgänglig)
och nu fick jag äntligen ut den. och den satt liksom på insidan så jag var tvungen att vända hela ögonlockoet och sen hälla i saltlösning. skulle ha varit välddigt mycket lättare med en hjälpande hand, men jag klarade det!
nu ringde pappa och frågade vad jag ville ha donken, hihi gullig han är, eller efter att jag har tjatat på att han måste ringa mig haha
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0