fredag den 16

tjo idag har jag vaknat jättemånga gånger innan jag klev upp, först vid 6, 7, 8, 9 den klev jag upp vid halv 11, då tog jag mig frukost sen gick jag ut i solen, vid 1 gick jag in å gjorde lunch för pappa sa att vi skulle åka ner på stan halv 2, men han å gunilla var så sega så vi åkte inte förrän halv 3, jag skulle låna 4e twilight boken på biblioteket men dom hade någe damp å hittade inte den så jag fick den på ljudbok istället, vilket ioförsig är ganska skönt så kan jag lyssna på väg ner till Stockholm eftersom jag blir åksjuk om jag läser när jag åker bil. sen köpte jag halstabletter och nässpray på apoteket så jag ska kunna sova på nätterna.
nu är jag hemma, har otroligt tråkigt å kännet att det är lite tidigt att börja laga middag nu.
här får ni en bild på min outfit nu på dagen, byter till kvällen eftersom de blir kallare
cocacola är typ de bästa som finns ♥
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0