imorgon åker jag hem!

idag har jag och matilda gått på stan hela dagen, vi gick även med hennes bror nisse tills han hade hittat det han skulle ha, då åkte han hem. jag har shoppat lite grejer som jag visar bilder på när jag kommer hem.
.
nu har vi åkt ifrån strömma och vi är hos gunillas syster eller nått. jag har även börjat fått hemlängtan även fast jag vet att det inte händer ett skit hemma å att det är dåligt väder, men jag saknar mina vänner där hemma.
.
ska se om det här bredbandet klarar av att ladda upp lite bilder, annars blir det när jag kommer hem.
på vägen till strömma stannade vi och käkade lunch i bollnäs det fanns en härlig strand där så vi passade på att bada lite
vi har åkt massa båt till olika ställen där vi solat badat och köpt glass
en dag tog vi båten själva för att köpa glass, men det fans ingen platts i hamnen så det slutade med att vi fick köra tillbaka båten och gå å köpa glass sen
en kväll åkte vi vattenskidor och jag sträckte upp min sträckning, inte bra
igår åkte vi med båten till en av alla 100 öar som finns i stockholms skärgård, där badade vi i en lagun
ne, nu orkar jag inte lägga ut fler bilder, nu ska jag kolla om det är något bra på tv, får se om jag kanske lägger ut bilder på kläderna ikväll, det finns lixom inte så mycket att göra här.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0