jag är kär

i en treårig pojke typ. hihi han är tailändare typ men världens sötaste. han stod och lekte med tobias idag sen kom han fram till mig och nöp mig i näsan och pussade mig på båda kinderna och i pannan, sen gjorde han det flera gånger:')
sen när han fortsatte sparka boll emd tobias så tog han tag i hans hand och sen min och drog ihop dom, gullig unge eller vad?
hanna knäppte kort oxå och då ville han att jag skulle lyfta han hela tiden:) yber söt.
iaf, på kvällen har vi varit och spelat basket(jag förlorade) sen var vi vid sportfältet lite och sen har jag lekt med han typ. skön kväll tills det började regna:/
men nu ska jag sova, höll på att somna där uppe förrut;) puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0