nöjd tjej

stod längst fram på oskar, så sjukt nöjd. men varmt var det kan jag säga! men han va helt grym. alla som säger att han är dålig live kan itne ha sett han, sjukt bra var det. 17 år, å 17 år. eller genom eld som är min favorit!
sen var vi upp på mammas jobb och lämnade jackorna och fixade håret typ. sen gled vi omkring på artister, stod typ längst fram på the ark. såg oh boy med miss li. orkade inte gå på shout out louds;) stod långt fram på europe. stod i mitten på maskinen men dte är itne min musiksmak. sen hängde vi bara lite oxå. gick hem vid 20 i 3 med min syster. fattade itne hur hon tog sig upp och jobbade imorse. nu måste jag ta någonting att äta för jag skakar för jag har itne ätit sen 3 igår.. woopsi.
puss julia

Kommentarer
Postat av: Syveralise

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 20:17:11
URL: http://syveralise.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0