svar på frågor

gillar ni någon? i så fall vem?

Svar:

J: haha det skriver man nog inte på sin blogg i så fall.

H: nopp det gör jag inte för tillfället

Har någon av er någon gång tyckt om någon i er klass?

Svar:

J:  ne, aldrig när dom har gått i min klass. Bara på samma skola.

H: inte i den klassen jag går i nu, men i den förra förut

är det sant att ni varit med isabelle strömberg?

Svar:

J:hahah ganska kul fråga! Eftersom att vi har vänner som är vänner  så har vi det när vi var hos adde.

H: haha, samma svar som julia svarat på den här frågan

Är ni två verkligen bästa bästisar , som man kan lita på i alla lägen?
svar:

J:  ja det är vi. Dock har jag fler  nära vänner.

H: yes, och julia kan man alltid lita på!

hur är det att bo granne med sin bästa vän?
Svar:

J: det är jätte skönt. Bara att springa över gatan om det är nått.

H: det är BÄST.

och hur känns det att hanna ska flytta ifrån?

Svar:

J: HEMSKT. Jag tycker typ att det är långt om hon skulle flytta ett hus bort.

H: FÖRJÄVLIGT!, jag vägrar flytta långt, eftersom jag bott granne med julia i 10 eller 11? år nu så kommer det vara jättekonstigt när vi inte gör det längre

kan ni inte lägga in flera bilder på outfits,vad ni shoppar och hur ni sminkar/fixar håret och sånt?

Svar:

J: jo, jag tycker att vi har varit ganska duktiga på slutet, men får väl ta och fixa det där med sminket och håret.

H: ska försöka(:

Hejsan, vad göres? :)

Svar:

J: hejhej! Ingenting, jag kollar på tv.

H: tjena! sitter på strömma och lyssnar på håkan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0