tjo

ikväll har jag kollat på pimp my ride med fanny, fikat kaffe å kakor och suttit här, har saknat internett när jag varit borta, en av dom bästa sakerna med den här semestern är nog att jag endast fått 1 myggbett, det är nästan inge mygg alls där vi har varit, så otroligt skönt, hemma kan man nästan omöjligt ha shorts på kvällarna utan att få massor av myggbett, jag får myggbett hemma även om jag har leggings, men här har jag gått med shorts varje kväll och endast fått ett myggbett, de kommer jag sakna att kunna göra när jag kommer hem. hemma är det även så kallt på kvällarna så de inte går att ha shorts på grund av de heller.
.
nog om de, nu ska jag bädda i sängen jag ska sova i, gå och borsta tänderna å lägga mig, finns fan inget annat att göra här, ingen social inne på msn heller så kan lika gärna sova, godnatt, kanske uppdaterar något imorgon innan vi åker hem, får se om det blir jag som kör hem, (måste bara skryta med att det var jag som körde nästan hela vägen ner till stockholm i måndags) hehe
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0