äntligen mätt!

höll på att hungra ihjäl när jag kom hem efter träningen, min pappa tror inte att jag äter så mycket som jag gör så de fanns för lite kykling till mig, åt en och en halv kyklingfilé med sås och strips, 4 pankakor, sen fasst det både blåbärspaj och jodrgubbar, självklart åt jag av båda! är man hungrig så är man, de är onödigt att  snåla för man lever faktiskt bara en gång, haha.
.
nu är jag i alla fall mätt å ska inte göra någonting ikväll, vädret är sämst så orkar inte gå ut, kan även behöva sova tidigt inatt eftersom jag somnade kring 5 inatt å gick upp kvart över 8. när jag km på jobbet frågade dom vad fan jag hade gjort för jag såg så trött ut, men efter några koppar kaffe va de fixat!
.
nu har jag inget mer att skriva om just nu, puss puss
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0