dåligt bloggat idag

men jag har vädret att skylla på. gick ut och satte mig och läste vid halv 10, vid 1 cyklade jag upp dit upp och väntade på lovisa och hanna. träffade även emil som man inte träffar så ofta!:)
sen cyklade vi på stan, köpte en glass och drog på träning. efter träningn var det mat och sen ut igen, men nu är jag hemma. vi var på sportfältet och spelade fotboll, eller itne jag så mycket men;) hhaha, men jag körde lite, emn itne när dom körde match.
efter att dom hade spelat fotboll så drog vi till storsjö och spelade basket, jag åkte longboard!:D duktig nu;)
dom hade hemska straff, ahha! har bilder men jag ahr datorn uppe just nu.
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0