godkväll

efter jag käkat middag cyklade jag upp till myway, jag å julia blev sugna på McFlurry så vi cyklade till donken och köpte de, sen cyklade vi tillbaka, några av våra vänner kom, vi chillade lite jag julia jacob gustav och lowe gick upp på taket ett tag tills de blev för kallt, då kom det fler å vi va kvar ett tag tills vi började frysa asmycket, vi cyklade hem.
.
sen vi kom hem har vi mätt lite mått till gruppkläderna ätit lasange å lite sånt. nu ska jag gå upp och käka lite innan jag ska sova. har varit duktig å lagt mig tidigt nu när jag jobbar, lite pga att jag ska bli frisk, men nu börjar det faktiskt bli ganska bra, iallafall om man jämför med hur det var i fredags, lördags och söndags.
/haniiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0