måndag

tjena, sista veckan innan sommarlov nu, det känns mycket härligt, idag hade vi en 40 min mattelektion där vi spelade spel, sen va vi på jämtkraft på studiebesök vi fick gå upp på taket som är ca 52 meter över marken, de va asläskigt å gå där inne när de va så högt för de va nätgolv så man kunde se ner!
.
efter de drog jag till tandläkaren för att rotfylla min tand, när han ränsat ur den så kom de blod, vilket betydde att jag inte kunde rotfylla den idag, så ska tillbaka om 2 veckor och fixa de sista, jag som hade hoppats på att allt skulle bli klart idag.
-
när jag kom hem hade jag glömt nyckeln så gick till julia, jag kom nyss hem å ringde precis till mitt sommarjobb för lite information, jag ska jobba dom 3 första veckorna så jag får lite pengar!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0