solen var framme

hejhej! fick skjuts upp till myway av pappa och jag och hani gick upp till basket planen med jacob, johan och oge.
sen kom typ massa andra och vi var uppe på taket ett tag sen skulle dom spela såpbandy. men då skyndade jag och hanna oss att cykla hem och byta om. jag till min nya shortsdress:)
vi skulle inte vara med men de gick ju som det gick. skulle känna om det avr halt och då kom jacob och jakob och taklade ner mig. slängde oss och lekte där ett tag sen skulle vi torka. dom flesta åt pizza och så.
sen åkte vi hem och bytte om och dro till gårn. där sov jacob, olle, guss och johan så jag och hanna träffade cazandra och satt och pratade. sen drog vi ut, jojjade haha och spelade nogger:')
sen nu på slutet har vi spelat fotboll, eller itne jag, jag satt med allas tjocktröjor;)
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0