söndag kväll

jag och julia bestämde oss för att ta bussen till ica å köpa saker å göra chokladfondy men vi ville ha jordgubbar å de fanns inte så de fick bli godis istället. vi gick hem till mig å kollade på spiderman efter ett tag kom även tobias, nu har dom gått hem å jag har gjort iårdning en matlåda tills imorgon för jag börjar jobba, kommer jobba från 9 till halv 3 varje dag i 3 veckor. hoppas bara rösten är bättre imorgon så jag kan prata utan att låta som att jag levt på cigaretter å whiskey hela livet.
/hanna

Kommentarer
Postat av: Nicklasdaniela

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-10 @ 12:51:52
URL: http://nicklasdaniela.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0