svar

Cornelia om plättar:
Kommer du(julia) gå i disco freestyle på dawes ?
Anonym om munch:
Tavel <33333333333333333333333333333333
Nu kommere ju nya 6or, vad tycker ni om dom?
eller kanske mer vad julia tkr om dom
åh nu gjorde ni mig sugen på plättar eftersom
båda skriver att ni vill ha/äter plättar .. :/
hahha ;'D
jag visste inte ens att det skulle komma. eller vi tävlingsdansare har ju pratat om det och så. men jag vet helt ärligt inte. eftersom att det var läne sen jag gick i gymnastik och inom gymnastiken var jag ju itne bäst på slutet i så jag vet inte.
Anonym om munch:
Tavel <33333333333333333333333333333333
Nu kommere ju nya 6or, vad tycker ni om dom?
eller kanske mer vad julia tkr om dom
åh nu gjorde ni mig sugen på plättar eftersom
båda skriver att ni vill ha/äter plättar .. :/
hahha ;'D
jag vet typ inte vilka bågra är helt ärligt. eller jo jag vet typ mina klasskamraters syskon. men det är ju itne så att jag umgås med dom så jag bryr mig helt enkelt inte. eller jo, olivias bröder bara för att dom är så söta:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0