tisdag

idag tog jag mig en egen sovmorgon, trodde ingen skulle gå på spanskan med lilla freddy hade varit där, tycker lite synd om han som fick sitta själv med spanskaläraren och prata spanska i 40 minuter. jag kom till skolan till geografin å då hade vi redovisning, sen lunch å efter de matte där fick vi göra undersökningar med algreans bilar som vi fick äta upp sen. vi som har redovisat våran bok på svenskan fick sluta sen så helt okej dag!
.
när jag kom hem sov jag ett tag, vaknade lite innan middagen sen drog jag å bror på ica å köpte chips, nu har vi kollat på harry potter, ganska skönt att bara sitta hemma i mjukisbyxor eftersom jag börjar få as ont i halsen, orkar fan inte bli sjuk nu när sommarlovet ska börja, imorgon har vi som vanligt lång sovmorgon sen på matten ska vi fika och på geografin ska vi städa, även fast våra lärare sa att vi skulle ha vanliga lektioner in i de sista så håller jag inte med om att vi har de, men jag ska inte klaga:)
.
nu ska jag ta mig en kopp te med honung för att lindra halsontet
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0