tisdag

idag på jobbet var det en som smet, jag skulle ta med den ut å gå lite för att få den på andra tankar, men de gick inte, som tur mötte jag en annan som jobbar där som fick hjälpa mig att få tillbaka henne.
.
efter jobbet har jag och julia cyklat fram ock tillbaka lite hit och dit för vi skulle fortsätta sy våra gruppkläder, men när vi öppnade paketet till tyget vi beställt va de fel färg, eller de va de vi hade beställt men de va en helt annan färg i värkligheten än på bilden vi såg när vi beställde de, som tur får vi skicka tillbaka det och få ett nytt. så de blev inget sytt idag.
.
så alla åkte hem och jag hjälpte till med maten, nu har vi ätit och min moster å nu kom joel och jonna på fika. snart ska jag å jullan på ica å ladda upp med grejer inför premiären av eclipse 23,59 inatt.
puss hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0