tisdag den första juni

nu börjar det bli sommar på riktigt, på lunchrasten idag satt vi ute å stekte
snodde lite bilder av rebecca eftersom hon alltid har med sin kamera å knäpper massa bilder:)
fick sluta tidigare idag eftersom jag skulle på 90 års kalas, de va ganska drygt så jag å bror stack när vi hade ätit lite tårta, då åkte jag hem å bytta kläder sen cyklade jag å julia upp till myway å köpte cola å hon glass, sen när martin stängde cyklade vi runt lite sen mötte vi jacob å johan på ica, men dom skulle hem så vi gjorde johan sällskap sen cyklade vi hem.
.
nu lyssnar jag på sommarmusik å vill att de ska bli dag så man kan gå ut i solen utan att behöva tänka på att man har skolarbeten att göra som jag fortfarande har.
puss hanna

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du skulle ju ha tagit bilden på dig och linnea också! :)

2010-06-01 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0