godmorgon

har inte bloggat mycket på senaste tiden, men de är för att skolan dödar en typ. igår efter skolan pluggade jag lite, sen hjälpte jag till med maten, å sen somnade jag, sen kom pappas ragg å åt hos oss å efter de åkte jag ner på träning. när jag kom hem fick jag inte sitta vid datan för jag skulle plugga, pluggade lite sen somnade jag för jag var cp trött.
.
vaknade för ett tag sen, har pluggat lite nu på morgonen också, jag kan ganska mycket nu, hoppas jag iallafall. eva brukar ju ha en tendens att ta frågor på trovet som hoh inte sagt till en att plugga på så får se hur det här kommer gå. man kan ju hoppas på det bästa.
.
när jag kommer hem idag ska jag äta sen ner på träning. å när jag kommer hem från den måste jag träna på mitt tal å skriva på engelskainlämningen. hata skolan just nu!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0