home from school day

jag gillar torsdagar. iaf skolan. mer än onsdagar. för vi slutar så tdigt. iaf idag hade jag no förhör. gick bra! alla rätt:)
sen hann jag itne med alla matte uppgifter, ingen gjorde det haha. så jag ahr tagit hem om jag orkar i helgen annars har jag ju checkdag på tisdag:)
om nån timma ska jag nog och träna lite tror jag, har blivit lite ddåligt på att åka på stepin. fast jag ahr ju varit sjuk och så har jag dansat hela tiden, haha:)
iaf, i helgen vet jag inte vad som händer. träna aif blir det nog:)
känne att jag äntligen fick till ett glatt inlägg här. det gillas. dock ganska ointressant men;)
och ja jag vet. fortfarande ingen bild på migg hår. men jag har itne knäppt någon. bus
puss julia

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv. hihi jaså :D nej, det fick vi inte ://

2010-03-18 @ 15:27:36
URL: http://alajonna.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla jag vill se ditt hår :p

2010-03-18 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0