tjenamors

redan torsdag, snart helg igen, dagarna går så fort tycker jag! idag hade vi en ganska härlig skoldag, först spanska (oförberett prov å eftersom vi hade neudag förra spanskalektionen så kunde vi inte hälften) sen hade vi långfärdsskridskor på idrotten å de va lättare och roligare än jag trodde. efter det var vi å några föreläsningar sen gick vi till uf-mässan, kollade runt och käkade godis:H
.
när vi kollat klart där gick jag till sjukgymnasten å fick akupunktur för 4e gången å efter en timme typ när jag hade gått därifrån fick jag sjukt ont så jag typ ville grina. jag vill ha en ny jävla nacke som är bra. nån som vet vart man kan köa en ny eller? kapar snart av den...
.
när jag kom hem fick skrev jag klart engelskan käkade å lekte med mina små kusiner jack och li å min granne joel. nu har dom åkt hem och jag sitter här med en kornpåse på nacken för att inte känna lika mycket smärta..
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0