trevligare kväll

har haft en trevlig kväll, har träffat några kompisar, vissa som man inte har träffat på ett tag:')
hanna har massa bilder som förmodligen kommer upp på facebook.
det började med att vi skulle se film. men det orkade vi itne så vi pratade och planerade yran(haha?) sen gick vi ut och gick på skaren. haha den är super hård! tobbe kunde sitta på min rygg och jag hoppade och vi åkte inte igenom!:O har dock lite rivsår på benen nu men men!:)
sen gick några av oss tillbaka till hanna och sprutade godisspray i massor!
haha btw så skulle ni ha sett joels 2 vurpor. dne första var så sjukt kul! haha
men nu måste jag gå, har en lång dag fram för mig imorgon. ouss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0