välbehövt

jag ahr haft ett välbehövt "träningspass" med maja evelina och hanna. vi gick igenom dansen lite, sen pratade vi mest och skrattade:) mina danstjejer, synd bara att vi itne var alla.
skolan tar död på mig. klockan är halv 11. jag ska gå och sminka av mig. sen ska jag försöka plugga, vilket itne kommer gå bra... puss julia

jag sätter på min musik och gråter mig till söms,
men jag vet inte varför.
kanske är det tanken av att inte få ha dina armar runt mig.
jag ville verkligen ha dig...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi måste verkligen göra klart dansen idag! men jag kommer inte för jag ska till doktorn jag har typ halsfluss och så jag vill inte smitta er. men vi måste träna något mer innan söndag! kramkram

2010-03-17 @ 08:39:45
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0