hejhej

tisdag idag och vi hade nationella engelska writing and listning, å mitt i allt gick brandalarmet så vi var tvungen att gå ut ett tag, sen var det bara att fortsätta.
.
efter skolan hade vi som julia skrivit tidigare träning, och efter de åkte vi ner till stan för att fixa de sista vi behövde till våra kläder och så köpte vi en FET burk med glitter!
.
när vi kom hem till mig fortsatte vi sy, och efter de har jag bakat tårtor och pluggat, jag har nästan läst ut min engelskabok nu, ska läsa det sista när jag lägger mig. får se om det blir något inlägg innan skolan imorgon eftersom jag har sovmorgon till halv 12 på onsdagar :)
men nu ska jag lägga mig
/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0